კომპანია

ჩვენი მისიაა: « ჩვენ ყოველდღიურად ვმუშაობთ  იმისათვის, რათა მოვიგოთ ლუდის მოყვარულთა გულები»

პოლიტიკა « Obolon »

სტრატეგია Obolon მიზანი მოთხოვნით და მოლოდინი მომხმარებელს და, ამ გზით, რათა შეინარჩუნოს თავისი წამყვან პოზიციას ბაზარზე ლუდის და გამაგრილებელი სასმელების, მუდმივი ყურადღება გარემოს შენარჩუნებისა და ინტერესების დაინტერესებული პირები.

განუყოფელი ნაწილი ამ სტრატეგიის მუდმივი გაუმჯობესების, მართვის სისტემა, რომელიც აკმაყოფილებს სტანდარტებს და სწორად გამოიცნობთ ბაზრის ტენდენციებისა.

ფოკუსირება Obolon გააუმჯობესოს მმართველობის სისტემა, იმას ნიშნავს, რომ:

ვართ საიმედო პარტნიორი, ჩვენი მომწოდებლები და მომხმარებელს უპირობო შესრულების მარეგულირებელი საკანონმდებლო მოთხოვნები და სახელშეკრულებო ვალდებულებების;

ხაზს ვუსვამთ, რომ ხვალ ჩვენ უნდა საუკეთესო ხარისხის პროდუქციის უსაფრთხოებისა და პატივისცემის გარემოში და მინიმუმამდე საოკუპაციო რისკებს თანამშრომელთა და ხალხი საქართველოს ტერიტორიაზე;

ჩვენ გვჯერა, რომ ჩვენი მოვალეობაა მუდმივად შეხვედრის მოლოდინი მომხმარებელს დაკავშირებით გემოვნება, გარეგნული დიზაინი, სხვადასხვა პროდუქტებისა და მომსახურების შესახებ;

აქციები ხელმძღვანელობამ მიზნად ისახავს გაუმჯობესება მართვის სისტემა;

აწარმოებს იზრდება თანამშრომლების მოტივაციის და კმაყოფილებას კლიენტები და სხვა დაინტერესებული პირები;

პოლიტიკა Obolon სს ინფორმაციით თანამშრომლები და სხვა დაინტერესებულ მხარეებს.

 

/flash/ribbon.swf?urlVAL=/flash/ribbon/ribbon_eng.xml&varLANG=eng